Polityka prywatności
Klauzula informacyjna
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Jednocześnie zapewniamy Państwa, że dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe przetwarzane były zgodnie
z podstawowymi zasadami określonymi a Art. 5 RODO, tj.
- Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość,
- Ograniczenie celu,
- Minimalizacja danych,
- Prawidłowość,
- Ograniczenie przechowywania,
- Integralność i poufność.
Zasady korzystania z usług Agencji Reklamowej MB Marketing Solutions.
Postanowienia ogólne.
1.1 Właścicielem Agencji Reklamowej MB Marketing Solutions jest:
Mariusz Biegański.
NIP 569-180-57-65
REGON 142428860
Zwanym dalej jako Agencja.
Niniejszy regulamin określa:
- warunki korzystania z usług agencji
- zasady wykonywania kalkulacji
- zasady akceptacji projektów
- zasady przyjmowania zleceń
- zasady dotyczące zarządzaniem danymi klienta
- warunki reklamacji
- odpowiedzialność Agencji Reklamowej MB Marketing Solutions
Warunki korzystania z usług Agencji.
2.1. Korzystanie z usług agencji oznacza pełna akceptację regulaminu i zasad w nim zawartych oraz akceptację zasad ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.
2.2. Każdy Klient agencji udziela zezwolenia na wykorzystywanie projektu graficznego/wizualizacji wraz z logo marki Klienta w celu promocji świadczonych usług w szczególności do prezentacji projektu graficznego/wizualizacji w portfolio firmy oraz przedstawiania projektu graficznego/wizualizacji przyszłym klientom agencji MB Marketing Solutions.
Kalkulacje.
3.1. Kalkulacje wykonywane są do 7 dni od daty złożenia zapytania ofertowego.
3.2. Kalkulacja zawiera ceny jednostkowe usług i produktów, koszty techniczne, przybliżony termin realizacji oraz koszt projektu.
3.3. Jeżeli w kalkulację nie jest wliczony koszt projektu - minimalna cena projektu to 100 PLN, która jest doliczana automatycznie.
3.4. Koszt projektu wzrasta adekwatnie do jego skomplikowania.
3.5. Podane w kalkulacji ceny są cenami NETTO. Należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
3.6. Kalkulacja jest ważna 7 dni od daty przesłania przez pracownika Agencji.
Zasady akceptacji projektów.
4.1. Projekty graficzne prosimy przesyłać w skali 1:1 w formacie CorelDraw x8 lub niższa, w formacie PDF, a tekst zapisany w krzywych lub w formacie bitmapy z dołączonymi czcionkami.
4.2. Termin realizacji projektu to – do 7 dni roboczych w zależności od stopnia skomplikowania.
4.3. Kolory wyświetlane na monitorze mogą różnić się od barw rzeczywistych - wynika to ze specyfiki wyświetlania obrazów na monitorze.
4.4. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy zaistniałe w projekcie przesłanym przez Klienta.
4.5. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta.
Zasady przyjmowania zleceń.
5.1. Zamówienie złożone przez Klienta musi mieć formę pisemną – potwierdzenie w Mailu.
Warunki zgłoszenia reklamacji.
6.1 Reklamację może złożyć każdy klient, który zrealizował zamówienie.
6.2. Reklamacje można złożyć pisemnie na adres biuro@mbmarketing.pl .
6.3. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
6.4. Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.
6.5. Terminy zgłoszenia reklamacji: reklamacje można złożyć do 2 dni od realizacji zamówienia. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.
6.6. W momencie odbierania przesyłki, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera czy zawartość nie została uszkodzona. W przypadku wystąpienia uszkodzenia zawartości, Klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkody przesyłki kurierskiej.
6.7. Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia.
6.8. Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego.
6.9. Kolory, wygląd, kształt oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów. Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do +/-5% odstępstw w zamówieniu.
Zakres odpowiedzialności Agencji.
7.1 Agencja Reklamowa MB Marketing Solutions nie ponosi odpowiedzialności za:
- wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści;
- wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem technicznym, w których nie były dokonywane korekty przez Agencję;
- wydruk prac zaakceptowanych przez Klienta, a zawierających błędy techniczne lub treściowe;
- opóźnienia w dostawie materiałów przez firmy zewnętrzne;
- opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych niezależnych od Agencji;
- opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta;
Postanowienia końcowe.
8.1. Złożenie zamówienia w Agencji Reklamowej MB Marketing Solutions oznacza akceptację regulaminu i warunków reklamacji.
8.2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.
8.3. Agencja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.mbmarketing.pl .
Prywatność i poufność
- Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest: MB Marketing Solutions, NIP 569-180-57-65 z siedzibą w Łomiankach, Adres siedziby: 05-092 Łomianki, Kolejowa 154
Z Administratorem można kontaktować się:
-
- Pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: MB Marketing Solutions, 05-092 Łomianki, Kolejowa 154,
- Drogą e-mailową pod adresem: biuro@mbmarketing.pl
- W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej będą przetwarzane Państwa dane osobowe?
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, gdy:
-
- Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy, realizacji, Państwa zamówień, realizacji bieżących kontaktów handlowych, rozpatrywania ewentualnych reklamacji (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania ciążących na administratorze obowiązków prawnych, tj. w szczególności obowiązków podatkowych, rachunkowych, obowiązków związanych z wystawianiem i przechowywaniem faktur (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, tj. w celu ustalenia, obrony i dochodzenia naszych roszczeń z tytułu prowadzonej przez nas działalności gospodarczej (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- W innych celach na podstawie Państwa zgody (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Jakie dane osobowe będą przetwarzane?
W zależności od łączących Państwa z MB Marketing Solutions relacji, przetwarzamy następujące kategorie danych osobowych:
-
- Dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, nazwa podmiotu gospodarczego, NIP, REGON, PESEL, seria i nr dowodu osobistego, nr paszportu);
- Dane kontaktowe (numer telefonu, adres poczty elektronicznej e-mail)
- Dane korespondencyjne (adres zamieszkania, adres działalności podmiotu, adres do korespondencji);
- Dane transakcyjne dotyczące zawartych umów, płatności.
- Informacje o odbiorcach danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych w takim zakresie, w którym przekazanie danych jest niezbędne do realizacji celów określonych w pkt. II są:
Nie przekazujemy Państwa danych do państw trzecich tj. poza obszar Unii Europejskiej ani obszar Europejskiego obszaru Gospodarczego.
-
- Nasi pracownicy lub współpracownicy,
- Podmioty z których usług korzystamy lub z którymi współpracujemy w zakresie obsługi prawnej, rachunkowej, ubezpieczeniowej, informatycznej, transportowej, spedycyjnej, kurierskiej, pocztowej, związanej z archiwizacją dokumentów,
- Podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
- Jak długo będą przechowywane dane osobowe?
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. II, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Prawa, które Państwu przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu:
Aby skorzystać z praw wskazanych powyżej w pkt. 1-7 prosimy o:
-
- Prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),
- Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO),
- Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO),
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO),
- Prawo sprzeciwu (art. 21 RODO),
- Prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie w jakim Państwa dane są przetwarzane na podstawie zgody – mają Państwo prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 RODO),
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem MB Marketing Solutions, ul. Kolejowa 154, 05-092 Łomianki lub
- Kontakt e-mail na adres biuro@mbmarketing.pl
- Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże niezbędne do realizacji celów określonych w pkt. II.
Podanie danych może mieć charakter umowny, być warunkiem zawarcia umowy – w takim przypadku nie podanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy, zamówienia.
Podanie danych może mieć charakter ustawowy – w takim przypadku nie podanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania ciążących na administratorze obowiązków prawnych.
- Czy Państwa dane są wykorzystywane do profilowania lub podejmowania zautomatyzowanych decyzji?
Państwa dane nie są wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.